Hei! Jeg er ei jente på 20 år som har fulgt bloggen din i et par år nå - og må si at du er til stor inspirasjon for meg, både når det gjelder matlaging, interiør - og ikke minst når det gjelder å sette pris på de positive tingene i hverdagen! :) Etter og ha vært gjennom et halvt år med sykdom nå, er det viktigere for meg enn noen gang! Stå på - du er så flink! :D Klem fra Aurora
En liten blogg om det som gjør hverdagen min lykkelig.
Drømmemannen,
tre nydelige barn,
gode venner,
kaffe latte,
reise,
shopping,
god mat,
hage
og interiør...
Hei, innom for å ønske deg en fin dag :-)
SvarSlettTusen takk,
Slettfiin dag til
deg også:-)
xxx HC
Hei! Jeg er ei jente på 20 år som har fulgt bloggen din i et par år nå - og må si at du er til stor inspirasjon for meg, både når det gjelder matlaging, interiør - og ikke minst når det gjelder å sette pris på de positive tingene i hverdagen! :) Etter og ha vært gjennom et halvt år med sykdom nå, er det viktigere for meg enn noen gang! Stå på - du er så flink! :D Klem fra Aurora
SvarSlettTakk, kjære Aurora,
Slettdet var fine ord!!
Ønsker deg an vakker vår
med masse god helse!!
Husk å ta vare
på øyeblikkene:-)
XXX HC
Lurer på en ting; står du opp før 5 om morgene? Ser at dere legger inn kommentarer så tidlig. Er du en skikkelig morgenfugl?
SvarSlettOpps. Er visst noe galt med klokka, min kommentar ble også feil kl ;))
SvarSlettHar du vært på envy og snopt deg nye klær nå :) lux.
SvarSlett:-)
SlettFor en kjekk dag :) Viktig å sette pris på hverdagen :)
SvarSlett